Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

вторник, 7 апреля 2020 г.

Всесвітній день здоров’я

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу.
У такий нелегкий час спільнота нашого закладу піклується про власне здоров’я та здоров’я оточуючих, дотримуючись правил карантину. Учні і вчителі працюють дистанційно, виконують правила особистої гігієни. З неабияким задоволенням учні школи долучилися до флешмобу «Роби як я, роби зі мною», який започаткувала вчитель фізичної культури Усенко К.А. Також Ксенія Анатоліївна розробила пам’ятку «Чим корисним для здоров’я можна зайнятися під час карантину». Під час дистанційних уроків з основ здоров’я разом з дітьми Копійка О.А. розробила пам’ятку «Хочеш бути здоровим – загартовуйся, рухайся, відпочивай». Школярі виконали проектну роботу «Правильне харчування» та створили презентації. Тому треба пам’ятати: інвестуючи в здоров’я – ми інвестуємо в своє майбутнє.

Комментариев нет:

Отправить комментарий